OUR PRODUCT

PRODUK KAMI

Klik Pada Gambar Untuk Paparan Produk

Thursday 13 October 2016

QASEH JUNIOR UNTUK ANAK-ANAK G6PD

Beberapa hari lepas Cik Wa ada kongsikan informasi tentang sindrom 'kurang enzim G6PD' yang biasanya dikenalpasti selepas beberapa hari kelahiran.


Antara perkara penting yang perlu diambil perhatian apabila anak-anak ini meningkat dewasa ialah pengambilan makan harian mereka. Salah satu daripada makanan yang TERBUKTI dilarang untuk diambil oleh mereka ini ialah KACANG PARANG atau juga dikenali sebagai Fava Beans.


Kacang parang

Fava bean

Berikutan itu, Cik Wa mendapat pertanyaan daripada ramai ibu tentang pengambilan QASEH JUNIOR dikalangan anak-anak 'G6PD deficiency'. Oleh itu, Cik Wa nak kita semak kandungan Qaseh Junior sama-sama.



 Kandungan HEBAT Qaseh Junior adalah:
  1. Kurma
  2. Madu
  3. Delima
  4. Tiin
  5. Zaitun
  6. Habatus sauda
  7. Zaafaran
  8. Air Zamzam
  9. Gam Arab
  10. Ginko
  11. Pegaga
  12. Kismis
  13. Badam
  14. Bayam
Badam adalah satu-satunya jenis kekacang yang ada di dalam Qaseh junior. Akan tetapi ia tidak tersenarai sebagai makanan larangan bagi penghidap G6PD deficiency. Oleh itu, pada pandangan Cik Wa Qaseh Junior tidak akan memberi kesan yang tidak baik kepada anak-anak ini. 

Akan tetapi, para ibu yang memberikan Qaseh junior kepada anak-anak anda seharusnya memantau tahap kesihatan anak anda pada peringkat awal pengambilan sebagai langkah keselamatan. 

Semoga anak-anak ini akan terus sihat dengan mengamalkan Qaseh Junior!

Hubungi Cik Wa untuk maklumat lanjut tentang produk Qaseh Gold di 019-6686-337
Untuk tempahan sila ke http://bit.ly/2d1tmx5

Terima qaseh!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...