OUR PRODUCT

PRODUK KAMI

Klik Pada Gambar Untuk Paparan Produk

Sunday 21 August 2016

QKN POWER LEADING

Kursus: Power Leading
Tarikh: 20hb Ogos 2016
Lokasi: Kuliyyah of Education UIA



Cerita semalam. Cik Wa menjadualkan untuk menghadiri sesi ini kendalian sahabat baik Cik Wa yang juga merupakan rania Qaseh yang telahpun  menjadi Pengurus Pemasaran AnaEdar Sdn Bhd. Kursus adalah inisiatif leader Qaseh kami Pn Noor Hasyimah Idris.

'Power Leading' yang Cik Wa hadiri semalam banyak menyentuh aspek dalaman kami sebagai seorang rania Qaseh. Banyak perkongsian dari hati ke hati yang membuka titik fokus kami dalam bisnes Qaseh secara khusus dan sebagai khalifah di bumi Allah secara umumnya.





Cik Wa sangat tersentuh dan teruja dengan setiap input yang diberikan oleh leader-leader hebat kami dalam Qaseh yang tidak pernah kenal erti putus asa. Perkara paling penting yang Cik Wa pelajari adalah kami berQaseh untuk saham kami 'di sana' kelak.

Dalam berQaseh, cabaran paling hebat yang Cik Wa hadapi ialah dalam aspek pengurusan masa. Tugasan sebagai ibu, sorang pegawai farmasi dan sebagai seorang usahawanita memerlukan Cik Wa bijak menyusun jadual waktu harian. Di sini, Cik Wa belajar sesuatu. Change and be creative in your daily routine!
   

Sebagai langkah pertama, Cik Wa menyahut cabaran mengubah RUTIN HARIAN yang biasa dengan sesuatu yang baru. STOP and make CHANGES!! Cik Wa buat bukan untuk sesiapa tetapi untuk diri Cik Wa sendiri. Moga Allah permudahkan...


QKN POWER LEADING BATCH 1


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...