OUR PRODUCT

PRODUK KAMI

Klik Pada Gambar Untuk Paparan Produk

Monday 13 February 2017

SOALAN LAZIM TENTANG QASEH GOLD

FREQUENTLY ASKED QUESTION (FAQ)
=============================

S1 : Adakah produk Qaseh Gold dikhususkan ke atas masalah tertentu sahaja?
J : Qaseh Gold adalah makanan yang meransang kesihatan secara menyeluruh dari hujung rambut hingga hujung kaki, dalaman dan luaran.

S2 : Golongan umur yang digalakkan mengambil Qaseh Gold?
J : Semua golongan disyorkan mengamalkannya. Qaseh Kekanda untuk kaum Adam dan Qaseh Adinda untuk kaum hawa terutama WANITA HAMIL. Untuk kanak-kanak 1-12 tahun Qaseh Gold Junior diperkaya dengan badam,kismis dan bayam. Terbaru, formulasi diperhebat dengan Qaseh Premier untuk golongan 40an ke atas. 

S3 : Bolehkah penyakit kencing manis (DIABETIS) mengambil Qaseh Gold?
J : Sudah tentu! Malah amat digalakkan kerana ianya adalah gula semulajadi yang tidak memudaratkan malah boleh membantu merawat. Malah kandungan glukosa dan fruktosa dari madu dan kurma terbukti amat baik dalam membantu mengatasi masalah kencing manis. Disyorkan ambil sekali dengan SOLE (Pati Kristal Garam Mineral Himalaya)

S4 : Kesan sampingan?
J : Tiada. Proses krisis pemulihan (healing crisis) menandakan tubuh bertindakbalas atas fungsi dan sistem aliran darah yang menuju ke arah tahap kesihatan yang lebih baik. Pengguna digalakkan minum lebih banyak air mineral bagi memudahkan proses ini dan sebarang toksin yang disingkirkan

Semoga perkongsian ini memberi gambaran lebih jelas tentang pengambilasuplimen 

#infoQaseh #azwaQaseh #faktaQasehGold



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...